sobota, 21 kwietnia 2012

Z Liamem

       Włączcie ♥

     Właśnie chłopak cię rzucił . Byłaś z nim bardzo szczęśliwa a on potraktował cie jak nic niewartego śmiecia . Żeby ochłonąć wybrałaś się na spacer po Londynie . Zanim się obejrzałaś już było ciemno i zimno bo była zima . Zaszłaś tak daleko że zalazłaś się na moście .  Postanowiłaś się zatrzymać i przemyśleć wszystko jeszcze raz . Stanęłaś przy barierce i patrzyłaś przed sobie lub w wodę . Nagle przy tobie stanął jakiś chłopak .
- Wiem że ci ciężko, a nawet nie wyobrażasz jak mi ciężko patrzeć na ciebie w takim stanie . - Powiedział patrząc na ciebie . Nie chciałaś żeby ktoś widział cie w takim stanie więc po prostu poszłaś dalej przed siebie nie zwracając uwagi kto jest tym tajemniczym chłopakiem . Gdy zobaczył że odchodzisz szybko chwycił cię za rękę i obrócił w jego stronę . Spojrzałaś na niego i dostrzegłaś twojego przyjaciela -  Liama .
- Liam ? Co ty tu robisz ? - powiedziałaś załamanym głosem i zalana łzami .
- Po prostu jestem - Przytulił cię do sobie chłopak .
-Ale jak sie tu znalazłeś ? - dopytywałaś .
-Szłem za tobą . Nie zauważyłaś  ? 
-Nie. Ale dziękuje cie że jesteś takim przyjacielem . - powierzyłaś lekko się uśmiechając .Nagle chłopak cię przestał przytulać i odszedł do barierki . - Coś się stało ? -Nie wiedziałaś co się dzieje .
-Bo chodzi o to , że nie chce już tego wszystkiego przed tobą ukrywać . Odkąd cie poznałem zawsze liczyłem na coś więcej , ale nie chciałem ci przeszkadzać w tym niby szczęściu które on ci dawał . Teraz muszę ci wyznać co tak naprawdę do ciebie czuje . To naprawdę nie jest krótkie zauroczenie lecz prawdziwa miłość . Nie chce żebyś pomyślała że wykorzystuje ta sytuacje do tego .. - słuchając tego łzy jeszcze raz spływały ci po policzkach lecz tym razem dwa razy mocniej . Przerwałaś mu i dokończyłaś ...
-Ale przecież ty wykorzystujesz to . Myślisz , że jak przyjdziesz tu i wyznasz mi miłość będzie wszystko w porządku ? Jak tak to sie ostro mylisz . Utrudniasz mi tą cała sytuacje jeszcze bardziej . - Złapałaś się za głowę i poprawiłaś włosy do tyłu .Oparłaś się także o barierkę i patrzyłaś w dół .
-Ale to wcale nie tak . Chce porostu wiedzieć czy ty czujesz to samo to co ja .. - Powiedział przytulając cie a ty jego rękę odepchnęłaś .
-Jeśli chcesz usłyszeć prawdę to proszę : Tak , może kiedyś albo  teraz cię kocham , lub kochałem ,a le po tej chorej sytuacji z twoja dziewczyna , myślałam że to ty mnie nie kochasz i zrezygnowałam i związałam się z Tomem tylko dlatego żebyś był zazdrosny lecz potem to się przerodził w lekkie zaroszenie lecz to nie to i musieliśmy zrezygnować z siebie . I tak naprawdę to chyba zerwaliśmy przez ... ciebie . Więc moja odpowiedz brzy tak - Tak kocham cie i nigdy nie przestałam i nieprzestane . - Liam stał jak wryty nie mogąc uwierzyć w to co powiedziałaś . Ty stałaś i z opuszczonym wzrokiem płakałaś .
-Od tej pory będziesz tylko moja. Obiecuje że nigdy cię nie zostawię . Będę cię chronił jak najcenniejszej rzeczy na świecie. Nigdy cie nie opuszce . - Przytulił cię mocno a ty wtuliłaś się i zamknęłaś oczy i poczułaś że to właśnie ta chwila może być najcudowniejszą w całym twoim życiu , że od tej pory może się wszystko ułożyć. Nagle wszystko stało się tak proste .
-Dziękuje ci za to że jesteś - powiedziałaś nie puszczając go nawet na sekundę .
-Ja ci także . - Staliście tak bez słów .Nasuwała się myśl -   po co słowo jak liczą się czynny i gesty .
      Od tamtej pory Liam nie odstępował cię na krok . Każdą wasza wolną sekundę spędzaliście razem .

Koniec . 

________________________________

Mam nadzieje że się podoba : ))

Agata ♥

4 komentarze: